Projectmanager Polismanagement Software M/V
Referentie JAPS01
Dienstverband Full-time
Status Bekendmaking
Datum plaatsing vrijdag 11 februari 2011
Locatie Naarden
Duur Vast dienstverband
Organisatieinformatie Naarden

,
Website: http://
Omschrijving Kan jij een pakket van 1 miljoen regels java code in 7 maanden implementeren?
En 2,4 miljoen polissen migreren in dezelfde periode?
Weet jij specificaties op hun waarde te schatten?
Wanneer heb jij binnen budget, tijd en scope een complex technisch project opgeleverd met de nodige politieke druk?
Geprikkeld?

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een:

Projectmanager Polismanagement Software M/V

Wat doe je als Projectmanager bij onze opdrachtgever?
Als Projectmanager maak je onderdeel uit van de afdeling Services en ben je verantwoordelijk voor de implementatie van het Web Based standaardpakket LA Life. De projecten zijn meestal complex en spelen nationaal en mogelijk ook internationaal. Je vak is het bundelen van krachten en het met je team leveren van het afgesproken resultaat op het afgesproken moment met de afgesproken middelen.

Als Projectmanager ben je de verbindende factor tussen het Projectteam en de stuurgroep van de klant. Je bewaakt, anticipeert op mogelijke verstoringen en draagt verantwoordelijkheid voor het project. De projecten kunnen alle gebruikelijke implementatiestappen omvatten zoals proof of concept, fit analyses, opstellen oplossingsdefinities, converteren van bestaande verzekeringsportefeuilles naar LA Life, realisatie van klantspecifieke interfaces en correspondentie, systeemconfiguratie, productinregeling, gebruikersopleidingen, uitrol, nazorg en support.

Taken en verantwoordelijkheden
• Het managen van complexe (internationale) projecten/-programma's;
• Het tijdig en binnen de grenzen van het budget opleveren van het project;
• Het managen van de klantverwachtingen;
• Het waarborgen van de tevredenheid van de klant m.b.t. de dienstverlening en geleverde producten;
• Het structureel onderhouden van (multilevel) klantcontacten tijdens én na oplevering van het project ;
• Het fungeren als primair aanspreekpunt richting klant;
• Het verzorgen van voortgangsrapportages;
• Het opstellen van facturen.

Wat kun je bij onze klant verwachten?
Een ontzettend collegiale, sympathieke en open werkomgeving. Jouw ideeën en je input zijn van harte welkom. Je krijgt de ruimte om je werk binnen het grotere geheel op jouw manier op te pakken. De arbeidsvoorwaarden zijn goed. Ze vinden het namelijk nog leuker en belangrijker om met je in gesprek te gaan over je persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling. Verder werken ze met flexibele werktijden voor een goede werk-prive balans. Normaal gesproken werken ze vanuit hun kantoor, maar voor projecten zijn ze wel eens op locatie bij de klant te vinden.

Waar staan ze voor?
Onze klant is een stabiel groeiende en sympathieke no-nonsense organisatie. Onze visie is betrouwbare flexibiliteit en snelheid bieden in hun oplossingen. Dit zie je terug in de hele organisatie. De technieken zijn nieuw, maar beproefd en dus betrouwbaar. De technische en inhoudelijke uitdaging vind je hier onder andere in de hoge mate van technische complexiteit. Dat zie je ook terug in vakinhoudelijke kennis en het niveau van de mensen die er werken.
Collegialiteit betekent hier de bereidwilligheid om elkaar te helpen, maar ook je aan je afspraken houden, resultaatgericht werken. Dat je dus op elkaar kunt rekenen. Ze zijn in 2001 klein begonnen in een schuur bij het huis van een van de eigenaren en gegroeid naar een organisatie van circa 70 medewerkers. Die sfeer van toen vinden ze nu nog steeds belangrijk: Plezier, samen iets moois opbouwen en jezelf blijven.

Wat doen ze?
Bij onze opdrachtgever ontwikkelen en onderhouden ze software voor grote nationale en internationale levensverzekeraars en pensioenfondsen. De web-based standaard software, LA Life, is het hart van de polisadministratie. Hiermee is de verzekeraar in staat om via straight-through-processing operational excellence te bereiken. State-of-the-art software en actuariële kennis vormen de basis voor LA Life. Onze service organisatie begeleidt klanten bij de implementatie van de oplossing.

Locatie
Ze kozen voor een centrale en gemakkelijk te bereiken locatie:
Gooimeer in Naarden. Het kantoorpand bevindt zich direct onderaan de afslag van de snelweg. Openbaar vervoer: Een snelle busverbinding vanaf station Naarden-Bussum brengt je tot op 3 minuten lopen van het pand.
Inlichtingen
Verzend uw CV via e-mail jan@akerrecruitment.nl
Contact info Jan Aker
Contact telefoon: 020-4714537 of 06-53237941
Contact e-mail: jan@akerrecruitment.nl

Ga terug naar de vorige pagina