Medewerker Verkoop binnendienst M/V *ON HOLD*
Referentie JAMVBI01
Dienstverband Full-time
Status Tijdelijk gesloten
Datum plaatsing woensdag 25 mei 2011
Locatie Den Haag
Duur Vast dienstverband - 40 uur per week
Organisatieinformatie Den Haag

Den Haag,
Website: http://
Omschrijving Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een:

Medewerker Verkoop binnendienst M/V

Functie:
Voel je je thuis in een internationale snel groeiende organisatie? Ben je uitstekend in je talen (Nederlands en Engels) ? Heb je ervaring met het zelfstandig voeren van verkoop en productadvies aan klanten? Heb je ervaring met het uitbrengen, behandelen en opvolgen van offertes in de meest uitgebreide zin van het woord? Heb je een afgeronde MBO opleiding aangevuld met commerciële drive?
Als je "ja" kan antwoorden op bovenstaande vragen, en je hebt ervaring in een internationaal bedrijf, dan nodigen we je graag uit om te reageren op deze uitdagende functie.

Gevestigd in het centrum van Den Haag is onze opdrachtgever een baanbrekende onderneming vol ambitie om snel te groeien in een internationale markt met innovatieve apparatuur – EasyScan - voor oogmetingen. Kenmerken van de EasyScan: betaalbaar, licht, betere kwaliteit van foto's en eenvoudig te gebruiken door oogspecialisten en huisartsen. Het product is klaar, de vertaalslag van R&D naar Marketing & Sales wordt nu gemaakt. Wij zijn daarom op zoek naar ambitieuze mensen die mee willen bouwen en het verschil kunnen maken.

Medewerkers denken proactief mee en stappen makkelijk op zaken af. We kiezen bewust voor mensen die excellent zijn in hun werk en daardoor ook de vrijheid krijgen om in hun vakgebied succesvol te zijn.

Verantwoordelijkheden:
• De commerciële activiteiten vanuit de binnendienst aansturen;
• Eerstelijns opvang telefoonverkeer verzorgen;
• Een tijdige opvolging van binnenkomende aanvragen via telefoon, e-mail, fax, brief of persoonlijk bezoek afhandelen;
• Een correcte registratie in het automatiseringssyteem en een adequate archivering organiseren.

Functie eisen:
• Van de medewerker verwachten wij een commerciële aanpak, netjes en verzorgd werk, accuratesse en snelheid.
• De offerte/orderverwerking is volledig geautomatiseerd. De medewerker zal affiniteit met computers moeten hebben. Kennis van Microsoft Word, Excel en Outlook is een vereiste.
• De functie vereist veel telefonisch contact met klanten en collega's.
• Goede communicatieve eigenschappen zijn derhalve een must.
• Afgeronde opleiding op MBO-HBO niveau
• Minimaal 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in techniek, is gewenst.

Aanbod:
• Vast dienstverband (half jaar contract en bij gebleken geschiktheid wordt dit omgezet in onbepaalde tijd).
• Salaris indicatie € 30 tot € 35.000,- bij fulltime dienstverband.
Inlichtingen
Verzend uw CV via e-mail jan@akerrecruitment.nl
Contact info Jan Aker
Contact telefoon: 020-4714537 of 06-53237941
Contact e-mail: jan@akerrecruitment.nl

Ga terug naar de vorige pagina